Home » » Itu Aku ....

Itu Aku ....

Written By Cinta Menora on Tuesday, April 19, 2011 | 4/19/2011 05:02:00 PM

Ini salah satu lagu yang aku pernah nyanyi karaoke ... kiranya cetak rompak gak lah ni ... nak dengar ke..? Tak nak, takpe ... aku tetap nak letak kat sini, kalau-kalau ada yang berubah fikiran ...

video

OK lah kannnn ... sapa lagi nak puji kalau bukan aku sendiri ... Ini tahun lepas punya suara ... laa ni, suara aku dah banyak improvement ... gara-gara banyak tengok AF dan Mentor ..!!
Share this article :

4 comments:

  1. maz,
    boleh tahan ...haa


    selebriti ..suam suam kuku..

    ReplyDelete
  2. kakakaka ... cerita pasal suam suam kuku ni, teringat pulak kita kat PR dan rakan2 kat MP. apa kabar agaknya diorang ni, ye?

    ReplyDelete
  3. rasa nye masing2 bahagia di playground masing2, maz...

    kat sana ada gelongsor kat sini takde..
    kat sini ada jonkang jongket ..kat sana takde.

    ReplyDelete
  4. lawaklah pulak andaian PA ni ... jom kita buat gelongsor sendiri ...

    ReplyDelete

Kalau digumpal sekecil kuku, kalau dibentang selebar alam, walau sebesar biji labu, bumi dan langit ada di dalam ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Bila Cindaku Menulis | Abjad Rumi Ke 13 | Mencari Identiti
Copyright © 2013. Bila Cindaku Menulis - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger