Home » » I Killed The Baby ..!!!

I Killed The Baby ..!!!

Written By Cinta Menora on Wednesday, March 14, 2012 | 3/14/2012 02:40:00 PM

Alamak! Buah betik ni pregnant rupanya! Kesiannya baby dia, dah terbelah dua ...




Pada awalnya, saya terkejut juga bila tengok dalam buah betik ni macam ada benda warna putih. Saya ingatkan ulat tapi takkan lah besar sangat. Baby betik ini terpotong dua bila saya belah tengah buah ni.




Aduss ... rasa kesianlah pulak. I have killed the baby!! Jadi saya cubalah cantum balik baby betik ni. Camni lah rupa dia ....


Kita kasi close up sikit ....






Comel tak baby dia? Ada macam rupa baby si Victoria Becham tak? Ada iras sikit-sikit kot ... Saya tak tahu nak buat apa dengan baby betik ni. Mak dia dah pasti akan saya makan. Memang nampak sedap mak betik ni. Sure manis ....


Biji dia tak banyak, kat bahagian atas tu aje yang ada biji ... Saya potong kecik-kecik dan simpan dalam fridge dulu nak bagi sejuk. Makan sejuk-sejuk, sedap ni. Baby dia saya balut tebal-tebal dengan tisu dan saya simpan dalam freezer. Belum tahu nak buat apa lagi dengan baby dia ni. Ada cadangan tak ..??


(Dari Blog Multiply bertarikh 22.02.2012)

Share this article :

6 comments:

  1. Cinta Menora,

    baby betik tu kamu bela lah...
    hantar pi sekolah..kemudian masuk U.

    hu hu huhu huaaaaaaahahahhahaha....

    ReplyDelete
  2. olrascal,
    saya ada simpan lagi tau baby betik ni ... nanti saya check apa dah jadi kat dia ye ...

    ReplyDelete
  3. Cinta Menora,

    Buat ulam mungkin sedap tu.... Ulam baby betik. Pekena dengan sambal belacan dari Melaka.

    ReplyDelete
  4. boleh makan ke baby betik tu, pak mail? risau lak ... belum cukup haul lagi ... hehehe

    ReplyDelete
  5. Cinta Menora,

    Tentu boleh. Tak disebut dalam mana2 kitab tak boleh makan. Kena cuba tu.....

    ReplyDelete
  6. pak mail,

    saya fobia sikit ... takut bila saya makan baby betik ni, saya akan termengandungkan anak betik ... haruuuuu pak mail ...

    ReplyDelete

Kalau digumpal sekecil kuku, kalau dibentang selebar alam, walau sebesar biji labu, bumi dan langit ada di dalam ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Bila Cindaku Menulis | Abjad Rumi Ke 13 | Mencari Identiti
Copyright © 2013. Bila Cindaku Menulis - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger