Home » , » Qunut.wmv

Qunut.wmv

Written By Cinta Menora on Tuesday, March 9, 2010 | 3/09/2010 03:28:00 PM



Adegan yang tidak ingin kita lihat ... di mana silapnya ..???
Share this article :

9 comments:

  1. semua silap, udah lerr matahari dah naik, subuh pename kak.
    yg bestnye, yg tua pun xreti, ehehehehe....pakat2 ler belajar.

    ReplyDelete
  2. terlalu banyak pengajaran dalam cerita ini.

    ReplyDelete
  3. kita pun ketawa pecah perut bila tgk video ni. terfikir jugak ... ada ke dah tua camni tak reti baca doa qunut? mungkin jugak ada ... hehehe. positifnya - utk dijadikan pengajaran. negatifnya - agama dijadikan lawak jenaka ... hmmm ...

    ReplyDelete
  4. betul tu abe razak ... sabo bebanyak. byk sgt minum coke .. tu lah pasal, doa qunut tak boleh hafal ...

    ReplyDelete
  5. hahaa..galak sgt minum coke sampai terhakis nipis lidah & anak tekak tu ...

    ReplyDelete
  6. hehehe ... list2 makanan yg tak halal, dah keluar ke abe razak ooiii???

    ReplyDelete
  7. heeee... lupa plak nak upload dari email di opis ..
    sibuk sikit kebelakangan nie sebab persiapan audit esok .. InsyaAllah akan di usahakan segera ...

    ReplyDelete

Kalau digumpal sekecil kuku, kalau dibentang selebar alam, walau sebesar biji labu, bumi dan langit ada di dalam ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Bila Cindaku Menulis | Abjad Rumi Ke 13 | Mencari Identiti
Copyright © 2013. Bila Cindaku Menulis - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger